wyposażenie do oczka wodnego rośliny wodne pokarmy dla ryb preparaty i lekarstwa i dla ryb lampy uv, filtry, pompy




Strona Główna Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rośliny do oczka
Autor Wiadomość
maxx 
Nowy


Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-01-22, 10:41   Rośliny do oczka

Witam
to mój pierwszy post na tym forum (nie wiem czy to dobra kategoria dla tego tematu...)

planuje zbudować niewielkie oczko 100-150l. Zadaniem tego oczka jest nie tyle spełniać funkcje estetyczną co zapewniać wodę pszczołą.
Proszę o rady w tym temacie bo jestem zielony:
-czy ma sens tak małe oczko-bez filtracji ale za to gęsto obsadzone roślinami pływającymi
-czy jak posadzę pełno roślin pływających, unikane zakwitu wody?
-jak wygląda sprawa z wymianą wody (jeśli oczko będzie w miejscu nasłonecznionym będzie intensywne parowanie- wystarczy samo dolewanie wody)
- i ostatnie pytanie (jeśli powyższe są na tak ;) ) jakie rośliny będą najlepsze (planowa głębokość to ok 30 cm

z góry dziękuje za pomoc
 
 
art1234
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-22, 12:26   po mojemu to bez sensu

po mojemu to bez sensu ja ma beczkę filtr do oczka 220 l. lepiej postawić jakieś naczynie lub zrobić duże oczko
Art
 
 
wojtas 
Oczkomaniak


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1522
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-01-22, 13:06