Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

Rośliny wodne - Bobrek trójlistkowy

iwosek - 2007-05-12, 23:00
Temat postu: Bobrek trójlistkowy
witam,
tydzien temu kupilem bobrka trojlistkowego, a raczej kawalek badyla podpisanego jako Bobrek trójlistkowy, byla to jedynie jedna licha galazka,
a gdy dziasiaj podziwialem swoje oczko zobaczylem ze bobrek swietnie odbil ma juz okolo 15-20cm :-D
i tu moje pytanie :oops:
czy jest szansa zeby zakwitl on jeszcze w tym roku ????
prosze o szybka odpowiedz

JAREK G - 2007-05-12, 23:03

Jakaś szansa jest , ale czy tak sie stanie dowiesz się za jakiś czas :P
iwosek - 2007-05-12, 23:07

a tak ogolnie to w jakim terminie on kwitnie tak orientacyjnie bo w jego sprawie jestem zielony :???:
AurorA - 2007-05-12, 23:16

Bobrek kwitnie w maju (teraz) i jeśli Twój nie ma pączków tu juz na kwiaty w tym roku nie licz :-(
JAREK G - 2007-05-12, 23:16

Kwitnie w maju :P TU sobie poczytaj :P
iwosek - 2007-05-12, 23:19

dzieki za link
bede dobrej mysli jak nie zakwitnie w tym roku to moze zakwitnie w przyszlym :hehe:
pozyjemy zobaczymy
dzieki za szybka odpowiedz

ZiK - 2007-09-03, 21:41

Byłem ostatnio nad jeziorem Białym i tam napotkałem się na pierwszy raz w naturze rosnącego bobreka trójlistkowatego :)

Ernest - 2007-09-03, 22:01

Ja pierwszy raz w życiu widziałem u Marka na mokradłach,chciałbym zobaczyć i nie tylko ja jak to teraz wygląda.Myślę że to dla nas zrobi ,ma rzut moherem :P do pobliskich mokradeł
Szymon - 2007-09-04, 23:58
Temat postu: Bobrek trójlistkowy
Cytat:
Iwosek:PostWysłany: 2007-05-12, 23:00 Temat postu: Bobrek trójlistkowy
witam,
tydzien temu kupilem bobrka trojlistkowego, a raczej kawalek badyla podpisanego jako Bobrek trójlistkowy, byla to jedynie jedna licha galazka,
a gdy dziasiaj podziwialem swoje oczko zobaczylem ze bobrek swietnie odbil ma juz okolo 15-20cm