Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

Oczko wodne z folii. - Głębokość oczka wodnego

Gozmak - 2012-05-05, 16:50
Temat postu: Głębokość oczka wodnego
Witam!
Mam zamiar zrobić na podwórku oczko wodne i oto pytanie:
Oczko ma mieć wymiary 250x150,jaka głębokość będzie dobra?
Moje rybki w zimę będą wyciągane z niego :) czy 50 cm wystarczy?
Dziękuję oraz pozdrawiam !

lis_ek - 2012-05-05, 17:24

Jak masz zamiar wyławiać rybki na zimę to powinno wystarczyć ;)
rewi - 2012-05-05, 18:31

A jakieś roślinki chcesz mieć ?
shiftman - 2012-05-05, 20:19

Nawet jak chcesz wyławiać rybki to zrób przynajmniej te 80cm bo jak będzie cipełe lato to ryby mogą się ugotować :((
Vanka - 2012-05-05, 21:08

shiftman napisał/a:
Nawet jak chcesz wyławiać rybki to zrób przynajmniej te 80cm bo jak będzie cipełe lato to ryby mogą się ugotować :((

No niestety to prawda :???:

Gozmak - 2012-05-05, 22:06

Owszem,chce mieć rośliny :) Ale jakie to nie mam pojęcia(jestem nowicjuszem w tych sprawach).Może coś polecicie ? dodam że folie chcę mieć niebieską :)
Adalbert - 2012-05-05, 23:13

Gozmak napisał/a:
dodam że folie chcę mieć niebieską :)

Myślę, że szybko zrozumiesz swój błąd ale już będzie za późno...

kordiankw - 2012-05-06, 05:11

Gozmak napisał/a:
Ale jakie to nie mam pojęcia(jestem nowicjuszem w tych sprawach).Może coś polecicie ? dodam że folie chcę mieć niebieską

Tu masz wszystko o roślinach: http://oczkowodne.net/flora.php
Jeśli chodzi o kolor folii to zastanów sie jednak nad czarnym, chyba że chcesz mieć basen kąpielowy, a czystość wody będziesz uzyskiwał chemią, ale przy tych wymiarach to nawet nie będzie brodzik.

twister47 - 2012-05-06, 09:20

To jesli bardzo chcesz miec kolorowa to kup sobie ciemno zielona ale tez jestem zdania ze najlepsza jest czarna. I tak trzeba zrobic oczko w taki sposob zeby dalo sie folie zamaskowac. Przydadza ci sie lilie i grazel to zakryja troche wode i uratuja cie przed zupa glonowa. :P A jak chcesz filtrowac wode.