| |
Oczko wodne - forum Forum miłośników oczek wodnych. |
 |
Oczko wodne z folii. - Głębokość oczka wodnego
Gozmak - 2012-05-05, 16:50 Temat postu: Głębokość oczka wodnego Witam!
Mam zamiar zrobić na podwórku oczko wodne i oto pytanie:
Oczko ma mieć wymiary 250x150,jaka głębokość będzie dobra?
Moje rybki w zimę będą wyciągane z niego czy 50 cm wystarczy?
Dziękuję oraz pozdrawiam !
lis_ek - 2012-05-05, 17:24
Jak masz zamiar wyławiać rybki na zimę to powinno wystarczyć
rewi - 2012-05-05, 18:31
A jakieś roślinki chcesz mieć ?
shiftman - 2012-05-05, 20:19
Nawet jak chcesz wyławiać rybki to zrób przynajmniej te 80cm bo jak będzie cipełe lato to ryby mogą się ugotować
Vanka - 2012-05-05, 21:08
| shiftman napisał/a: | Nawet jak chcesz wyławiać rybki to zrób przynajmniej te 80cm bo jak będzie cipełe lato to ryby mogą się ugotować |
No niestety to prawda
Gozmak - 2012-05-05, 22:06
Owszem,chce mieć rośliny Ale jakie to nie mam pojęcia(jestem nowicjuszem w tych sprawach).Może coś polecicie ? dodam że folie chcę mieć niebieską
Adalbert - 2012-05-05, 23:13
| Gozmak napisał/a: | dodam że folie chcę mieć niebieską |
Myślę, że szybko zrozumiesz swój błąd ale już będzie za późno...
kordiankw - 2012-05-06, 05:11
| Gozmak napisał/a: | | Ale jakie to nie mam pojęcia(jestem nowicjuszem w tych sprawach).Może coś polecicie ? dodam że folie chcę mieć niebieską |
Tu masz wszystko o roślinach: http://oczkowodne.net/flora.php
Jeśli chodzi o kolor folii to zastanów sie jednak nad czarnym, chyba że chcesz mieć basen kąpielowy, a czystość wody będziesz uzyskiwał chemią, ale przy tych wymiarach to nawet nie będzie brodzik.
twister47 - 2012-05-06, 09:20
To jesli bardzo chcesz miec kolorowa to kup sobie ciemno zielona ale tez jestem zdania ze najlepsza jest czarna. I tak trzeba zrobic oczko w taki sposob zeby dalo sie folie zamaskowac. Przydadza ci sie lilie i grazel to zakryja troche wode i uratuja cie przed zupa glonowa. A jak chcesz filtrowac wode.
leszek50-57 - 2012-05-06, 10:31